گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 9741

04 بهمن 1400 22:10

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نخستین کنگره بین‌المللی یحیی بن زید(ع) تقدیراز ۱۷ مقاله به عنوان برگزیده کشوری و پنج مقاله به عنوان برگزیده بین‌المللی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان : نخستین کنگره ملی یحیی بن زید(ع) با حضور اساتید از داخل و به ویژه کشورهای مختلف جهان در محل دانشگاه گنبدکاووس افتتاح شد.


به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی‌فرد مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان صبح امروز در نخستین کنگره بین‌المللی یحیی بن زید(ع) در دانشگاه گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از چند سال تلاش امروز توفیق برگزاری این کنگره را با حضور اساتید کشوری به ویژه اساتید از کشورهای مختلف یمن، بنگلادش، ساحل عاج، ترکمنستان و غیره داریم.

وی گفت: بیش از ۱۰۰ مقاله از داخل کشور و کشورهای مختلف به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که امروز از بین این مقالات تعداد ۱۷ مقاله به عنوان برگزیده کشوری و پنج مقاله به عنوان برگزیده بین‌المللی تقدیر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: حضرت یحیی بن زید(ع) یک شخصیت منحصر به فرد بوده که با یک واسطه به امام حسین(ع) می‌رسد و یکی از قیام‌کنندگان دوران و بنی‌امیه بوده که در نهایت به خاطر این قیام ناجوانمردانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: هدف ما با برگزاری این کنگره ، پرداختن به این شخصیت والا با ارائه مقاله توسط اندیشمندان و شخصیت‌سازی وی و معرفی این حضرت به مردم است.

وی عنوان کرد: در این کنگره دبیر علمی کنگره از کشور، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف، مدیر کل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مسؤولان کشوری و مهمانان خارجی حضور دارند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو