شناسه: 9774

30 بهمن 1400 15:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس: توجه به حل مشکلات زیرساختی آب و برق گنبدکاووس ضروری است/انجام حفاری از ۱۵ اسفندماه گنبد کاووس ممنوع
سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: این شهرستان در حوزه زیرساخت‌های مرتبط با آب و فاضلاب شهری و آب منطقه‌ای و امور توزیع برق با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است که رفع آن باید مورد توجه مسوولان متولی قرار گیرد. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه مهدی دهرویه در نشست کمیته حفاری گنبدکاووس گفت : کمبود منابع آبی، قطع آب آشامیدنی طی تابستان سال آینده در این شهرستان را اجتناب ناپذیر کرده که مسوولان آب و فاضلاب شهری و شرکت آب منطقه‌ای باید تمهیدات لازم را برای کاهش مشکلات مردم قبل از رسیدن به شرایط بحرانی بیندیشند.

وی افزود: گنبدکاووس در حوزه زیرساخت‌های برق به خصوص روشنایی معابر شهری هم با مشکل مواجه است که در این حوزه نیز مسوولان شرکت توزیع نیروی برق گلستان و این شهرستان باید برای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.

دهرویه اضافه کرد: وضعیت آسفالت معابر شهری گنبدکاوس نیز رضایت بخش نیست و می‌طلبد تا شهرداری قبل از آغاز سال جدید و به منظور ایمن سازی و افزایش رفاه شهروندان و مسافران و گردشگران نوروزی نسبت به ترمیم آسفالت‌های تخریب شده اقدام نماید.

سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس همچنین برلزوم تهیه برنامه میان مدت ۲ تا پنج ساله توسط ادارات و نهادهای خدماتی این شهرستان که نیاز به حفاری در سطح شهر و روستاها برای اجرای طرح‌های زیرساختی و خدماتی دارند، تاکید کرد و گفت: درصورتی که حفاری‌ها با برنامه و آینده نگری انجام شود از تخریب چندباره آسفالت معابر شهری و روستایی، اسراف بیت المال و درنهایت نارضایتی مردم جلوگیری می‌شود.

وی با تاکید برضرورت هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های خدمات‌رسان گنبدکاووس با یکدیگر، افزود: صدور مجوز انجام حفاری از ۱۵ اسفندماه جاری به مدت یک ماه به جز موارد ضروری از جمله درحوزه آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات برای آماده سازی فضاهای شهری و روستایی شهرستان برای استقبال از سال نو و مسافران و گردشگران نوروزی ممنوع است.

دهرویه از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز خواست در صدور مجوز حفاری با ادارات خدمات رسان این شهرستان بیشتر همکاری نماید.

همچنین در این نشست شهردار و روسای برخی ادارات خدماتی گنبدکاووس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو