شناسه: 9811

09 اردیبهشت 1401 08:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان: آزادی «قدس» صدای بلند حق‌طلبی / شمارش معکوس نابودی اسرائیل تندتر شد
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه جبهه مقاومت فلسطین هر روز پرشورتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد، گفت: آزادی «قدس» صدای بلند حق‌طلبی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  به نقل از گلستان ما محمدمهدی تجری در گفت و گو با خبرنگاران با دعوت از اصحاب رسانه استان گلستان خواست تا همگام با مردم عزیز استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و اظهار کرد: فعالان رسانه با حضور در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان امامین انقلاب و فلسطین مقاوم تجدید عهد کنند و با بانگ رسا نابودی این رژیم منحوس را فریاد بزنند.

وی با تاکید بر اینکه شمارش معکوس نابودی اسرائیل تندتر شد، افزود: امروز قدس شریف به عنوان محور وحدت همه مسلمانان و علاقه‌مندان به آرمان‌های فلسطین و شناخت دشمنان و هم‌پیمانان صهیونیست جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: هماورد جبهه مقاومت با جبهه صهیون تا امروز نشان داده است که با وجود حمایت‌های مادی و معنوی سران مستکبر دنیا و ارتجاع منطقه از این رژیم کودککش، نه تنها کاری از پیش نبرده است بلکه روز به روز اسراییل غاصب به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.

تجری با بیان اینکه طرح‌های مختلف در این سال‌های متمادی برای حفظ این غده سرطانی از هم‌گسسته و توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود، ابراز کرد: جبهه مقاومت فلسطین هر روز عمیق‌تر، گسترده‌تر و پرشورتر از گذشته به مسیر خود ادامه می‌دهد، تا نماز همه مسلمین در صحن مسجد الاقصی راهی نیست.

وی با اشاره به اینکه دست ظلم دشمن صهیونیستی بار دیگر به کشتار و آواره کردن مردم فلسطین روی آورده است، گفت: اصحاب رسانه استان گلستان در روز قدس همراه با مردم عزیز استان در صفوف به هم‌فشره و یکپارچه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان آمده و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان امامین انقلاب و فلسطین مقاوم تجدید عهد کرده و با بانگ رسا نابودی این رژیم منحوس را فریاد خواهد زد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو