شناسه: 9863

26 خرداد 1401 10:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان: مراسم پیاده‌روی همگانی در گلستان برگزار می‌شود/ مبارزه با مواد مخدر اجتماعی شود
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان از برگزاری مراسم پیاده روی همگانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  مهدی طالبی عصر امروز در نشست با معاون ورزش و جوانان گلستان، رئیس ورزش و جوانان گرگان و هیئت های همگانی و کارشناسان ورزشی استان گلستان اظهار کرد: یکی از معضلات جامعه امروز اعتیاد است و متاسفانه این معضل گریبان استان گلستان را هم گرفته است.

وی بر ضرورت و همراهی آحاد مختلف مردم و تمامی دستگاه های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: همه وظیفه دارند برای مقابله با این پدیده خانمان‌سوز پای کار بیایند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان از برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه محوری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان خبر داد و بیان کرد: از یکم تا هشتم تیر ماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده که در این هفته برنامه های مختلف برگزار می شود، همچنین براساس هماهنگی انجام‌شده با فرمانداران سطح استان گلستان، اجرای بالغ بر ۵۰ برنامه در هر شهرستان برنامه ریزی شده است.

طالبی از برگزاری مراسم پیاده روی همگانی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: حضور پرشور مردم در مراسم‌ پیاده روی فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی در حوزه اعتیاد است، در واقع هدف ما از اجرای این برنامه‌ها ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته مبارزه با مواد مخدر "همه با هم نه به اعتیاد، یاریگر هم باشیم" است، بیان کرد: یادواره شهدای ۸۲ شهید مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های ما در هفته مبارزه با مواد مخدر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان از تهیه مستند از خانواده های شهدای مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: امروزه حوزه مواد مخدر به دلیل تنوع و گوناگونی مواد افیونی، بسیار پیچیده شده و باید زمینه افزایش سطح آگاهی خانواده ها به ویژه جوانان فراهم شود.

طالبی با بیان اینکه انتظار ما این است که تمامی دستگاه های اجرایی براساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود در هفته مبارزه با مواد مخدر وارد میدان شوند و نقش آفرینی کنند، متذکر شد: به منظور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در طول سال اقدامات مختلفی از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار می‌شود ولی این مقوله در طول هفته مبارزه با مواد مخدر به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد و افزود: شهدای مبارزه با مواد مخدر مظلوم هستند و در طول انجام ماموریت سختی های زیادی را متحمل شدند و بیشتر آنها در مناطق مرزی و توسط قاچاقچیان مواد مخدر بی‌رحمانه به درجه رفیع شهادت رسیدند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر باید با مشارکت حداکثری آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی اجتماعی شود، ابراز امیدواری کرد؛ با حضور و احساس مسئولیت همگانی و پذیرش مسئولیت اجتماعی توسط تک تک افراد، جامعه‌ای سالم و تندرست داشته باشیم.
انتهای پیام

نویسنده :

نظرات
آرشیو