گروه : سیاسی / سیاسی / سیاسی /

شناسه: 9870

29 خرداد 1401 16:55

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

نماینده بنیاد فرهنگی شهید چمران: نسخه های دیروز شهید چمران اسراییل امروز را به سطوح آورده است/ تیری که در جریان تشییع پیکر شهید چمران به سنگ خورد
نماینده بنیاد فرهنگی شهید چمران، با بیان اینکه چمران وقتی به لبنان رفت شیعه در این کشور در مهجوریت قرار داشت، گفت: دکتر چمران اولین بار جنبش مسلحانه شیعی تشکیل داد که معادله ها را تغییر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛به نقل از  گلستان ما، مهدی امیرکمالی عصر امروز در همایش گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: انسان یک بار به دنیا می آید اما می تواند به نوعی عمل کند که مکرر خود را متولد شود به همین جهت انسان های هستند که چند بار زندگی می کنند.

نماینده بنیاد فرهنگی شهید چمران با بیان اینکه در زمان حیات چمران نمی خواستند و نمی توانستند او را بشناسند، خاطرنشان کرد: زمانی که پیکر وی را از اهواز آوردند به مجلس مخالفان وی آن گونه کار کرده بودند که اعلامیه های ضد چمران را بزرگان و مجلس نشینان دست به دست می کردند.

وی با تکذیب ترور گونه شهادت شهید چمران افزود: می خواستند چمران را مانند لکه ننگی مطرح کنند چرا که اعلامیه علیه چمران در دست بزرگان بود هیچ کس جرئت نمی کرد به سمت جنازه برود تا فاتحه بخواند اما زمانی که ۸ صبح از بلندگوهای مجلس بیانیه فاخر امام راحل در خصوص شهید چمران خوانده شد مردم فوج فوج برای تشییع پیکر آمدند.

عضو سابق جنبش امل لبنان در خصوص باورها و اثر بخشی های جریان شیعه عنوان کرد: جریان های یهودی با قدرت بالا توانست بنیان های اصیل دینی ما را شناسایی تحریف کنند.

امیرکمالی تصریح کرد: تمام سرمایه های فرهنگی ما را آنالیز و مهندسی معکوس کرده اند دکتر چمران اعتقاد داشت اگر دشمن را نشناسی دشمن از سلاح انسان فعال تر خواهد بود.

نماینده بنیاد فرهنگی شهید چمران یادآورشد: اعتقاد داشت آمریکا و اسراییل تنها و بزرگ ترین دشمنان انقلاب و اسلام هستند که می توانند از الله اکبر بر علیه مسلمانان استفاده کنند.

وی ادامه داد: دکتر مصطفی چمران به عنوان مردی فراتر از زمان خود که اگر الگو شود انسان را سعادتمند خواهد شد و نسخه های چمران اسراییل امروز را به سطوح آورده است.

امیرکمالی اذعان کرد: حقوقش در سال ۴۳ ماهی ۲۰هزار دلار حقوق می گرفت اما از همه عبور کرد در هیچ کدام از توقف گاه های انسانی توقف نکرد و به جنوب لبنان آمد تا در کنار مردم مظلوم بماند.

عضو سابق جنبش امل با اشاره به اینکه چمران وقتی به لبنان رفت شیعه در این کشور در مهجوریت قرار داشت، گفت: دکتر چمران اولین بار جنبش مسلحانه شیعی تشکیل داد که معادله ها را تغییر داد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو