شناسه: 9881

04 تیر 1401 19:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برطرف کردن مشکل کمبود آب ۱۹ روستای مرزی گلستان توسط سردار آزمون
 سردار آزمون مهاجم ملی فوتبال ایران و عضو باشگاه بایرلورکوزن آلمان علاوه بر هبه زمین، هزینه حفر یک حلقه چاه، تجهیز، خرید لوله و اتصالات و کمک به آبرسانی ۱۹ روستا و شهر اینچه‌برون از توابع گنبدکاووس را تقبل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ،  تفاهم نامه اجرای این طرح خیرخواهانه امروز شنبه با حضور این ملی پوش گنبدی در امور آب و فاضلاب گنبدکاووس امضا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان به ایرنا گفت: با امضای این تفاهم نامه مشکلات بخشی از تامین آب آشامیدنی ۱۹ روستای مرزی و محروم و  شهر اینچه برون حل می شود.

ایرج حیدریان افزود: در این تفاهم نامه، زمین حفر چاه به مساحت ۱۰۰ متر مربع در محدوده روستای"گوزنی تپه" و لوله‌های جدار چاهی مطابق مشخصات فنی و تاییدیه کارفرما تهیه شده و پس از عقد قرارداد حفاری با یکی از شرکت های مجاز، عملیات حفر چاه توسط پیمانکار انجام خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا باتحسین اقدام سردار آزمون برای مشارکت در حل آب شرب ساکنان مرزی این شهرستان گفت: این اقدام باعث می شود چالش رفع کمبود آب شرب در این منطقه مرزی و محروم به حداقل برسد.

حسین سعیدی‌راد افزود: حفر این حلقه چاه ۱۵ لیتر برثانیه آب آشامیدنی برای مردم این منطقه تامین خواهد کرد.

سردار آزمون هم در این مراسم بر صرفه جویی در خصوص مصرف آب شرب از سوی مردم تاکید کرد و افزود: مصرف بهینه آب آشامیدنی در شرایط خشکسالی فعلی ضروری است.    

براساس گزارش شرکت آب و فاضلاب گلستان، این استان شمالی ۷۴ روستا دارد که تامین آب شرب ساکنان آن ها با تانکرهای سیار آبرسانی می شود که بیشتر در نواحی شرق استان قرار دارد.
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو