شناسه: 9889

14 تیر 1401 20:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان: برخورد با بانک‌هایی که در مقابل اعطای تسهیلات ازدواج سخت‌گیری کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تهدید بانک‌ها در صورت پرداخت نکردن و سخت‌گیری تسهیلات ازدواج، گفت: جوانانی می‌خواهند برای ازدواج از این تسهیلات استفاده کنند، اما با مقاومت و سنگ‌اندازی بانک‌ها مواجه می‌شوند که با آنها برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  سیدعلی مهاجر  در جمع متولیان امر ازدواج گلستان در گرگان اظهارداشت: بانک‌ها براساس دستورالعمل‌های ابلاغی باید این تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند، اما با ایجاد موانع مقابل مردم قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: این بخش از تسهیلات مال مردم و حق آنان است و باید به بهترین شکل ممکن به آنان پرداخت شود.

معاون استاندار گلستان گفت: از این پس تمام عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت این بخش از تسهیلات به صورت ماهانه رصد و پیگیری می‌شود.

مهاجر با بیان این که باید از زحمات برخی مدیران و روسای بانک‌ها در جهت همکاری در این‌ حوزه تشکر کرد، اضافه کرد: اگر جوانی در این بخش مشکلی دارد، می‌تواند به صورت مستقیم از طریق صفحات اجتماعی با شخص بنده و یا معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ارتباط بگیرد و ما تا حل شدن مشکل، مساله مربوطه را پیگیری و به او جواب خواهیم داد.

وی ادامه داد: مدیران و روسای بانک‌ها اگر فرزندان و بستگانشان برای تسهیلات مراجعه کنند، رفتاری به سود آنان خواهند داشت و باید برای رعایت و برقراری آن، قوانین را به نفع مردم بچرخانند.

وی خاطرنشان کرد: مردم از روند پرداخت این تسهیلات گلایه‌مند هستند و ما مدیران و مسوولان، در برابر آنان مسوول و باید پاسخگویی شفاف و روشن داشته باشیم.

معاون استاندار گلستان یادآور شد: قوانین و اعتبارات این نوع تسهیلات در همه کشور، یکسان است، اما چرا باید گلستان وضعیت بدی داشته باشد و مردم با مشکل مواجه شوند؟ ما در این زمینه پاسخگویی مشخص از مدیران مربوطه را طلب می‌کنیم.

مهاجر تاکید کرد: خروجی جلسات باید به نفع مردم باشد و باید دبیر جلسه و دبیرخانه در خصوص برگزاری و حضور مدیران سختگیرانه و مسالمت‌آمیز برخورد کند، زیرا راحت برخورد کردن امروز، باعث خواهد شد در جای دیگر جواب سخت‌تری دهیم.

وی بیان کرد: ما در بحث ازدواج مساله امنیتی نداریم، ازدواج یک‌ مساله اجتماعی است و اگر از ابتدا به توصیه‌ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب توجه می‌کردیم و رفتار مدیران متناسب با مسوولیت‌هایشان بود، امروز دچار این مشکلات نبودیم.

 انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو