شناسه: 9896

28 تیر 1401 08:50

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رویداد دختران حاج قاسم: همچنان جاری است کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
مسئول رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم : دختران گام دوم انقلاب اسلامی بچه هایی هستند که می خواهند تحول ایجاد کنند گام دوم انقلاب اسلامی افتخار دارد دخترانی در خود جای دهد که مربیان و آینده سازان انقلاب اسلامی هستند ،دخترانی که فرمانده هان میدان تعلیم و تربیت می باشند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه، کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی گام نهادن دختران درعرصه رشد و تعالی نسل آینده انقلاب اسلامی.

سمیه امیری مسئول رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم در اداره کل سازمان تبلیغات استان گلستان گفت : رویداد دختران حاج قاسم در مسیر رشد و تعالی این دختران فرمانده و اثرگذار است، دختران نخبه و فعالی که از ۱۳ شهرستان استان ، آرمان های انقلاب با جان و دل پذیرفتند و با حضورشان در این دوره لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری گفتند . 

وی افزود :‌ رویداد دختران حاج قاسم یک اردوی پرنشاط کارگاهی عملیاتی بود که دانش آموزان به صورت گروهی (۱۵گروه) طرح و برنامه های فرهنگی متناسب با زیست بوم شهرستان های خود در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، معرفتی ،تربیتی، فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی، روان شناسی ، با حضور اساتید برجسته کشوری ارائه و در واقعیت و میدان عمل برنامه های خود را اجرا و بازخورد گرفتند .

امیری همچنین در ادامه بیان کرد :‌اکنون مهارت ها یک گام بیش تر شده و با گفتمان و اندیشه ای که دارند به شهرستان های خود برمی گردند تا دوستان شون همراه کنند . 

مسئول رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم افزود :‌کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی گام نهادن در مدرسه شهید سلیمانی که کلاس های درس این مدرسه برای ما  کلاس های رشد و تعالی انقلاب اسلامی است . 

گام دوم با همین دختران فرمانده محقق خواهد شد .

 تعداد شرکت کننده گان در این رویداد ۲۰۰ دانش آموزبوده وتاریخ برگزاری ۲۵ و ۲۶ تیرماه در مکان مجتمع فرهنگی شیرآباد خان ببین.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو