شناسه: 9901

09 مرداد 1401 15:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

۲۴ واحد صنعتی راکد در استان گلستان احیا شد
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با حمایت های انجام شده در این دولت، از آذر ماه سال گذشته تاکنون ۲۴ واحد صنعتی راکد در استان گلستان احیا و راه‌اندازی دوباره شده‌اند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ، درویش علی حسن‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره حمایت های صورت گرفته در حوزه صنعت در دولت سیزدهم اظهارداشت: در راستای تحقق هدف‌گذاری رشد 8 درصدی اقتصاد استان گلستان از آذر ماه سال گذشته تا کنون 23 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 8 هزار و 270 میلیارد ریال و اشتغالزایی 570 نفر در استان گلستان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این مدت 24 واحد صنعتی راکد استان نیز که واحدهای کوچک و یا واگذار شده از سوی بانک‌ها هستند، با سرمایه‌گذاری 520 میلیارد ریال احیا و راه‌اندازی دوباره شده که سبب اشتغال 210 نفر را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین با بیان این که همه صاحبان انبار کالا مکلف هستند اطلاعات و میزان موجودی کالای خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند گفت : هدف از ایجاد سامانه جامع انبارها بررسی روند گردش کالا و شفاف سازی جریان کالا در سطح کشور است.

وی افزود: این طرح سبب می‌شود در شرایط بحرانی که مدیریت کلان کشور نیاز به اطلاعات موجودی کالاهایی را داشت این داده‌ها در دسترس باشند و از احتکارهای احتمالی و توزیع کالاهای قاچاق و غیرقانونی در کشور جلوگیری شود.

حسن‌زاده از مردم استان درخواست کرد: به منظور مقابله جدی با متخلفان، هرگونه ظن به احتکار و یا انباشت معنادار کالا را از طریق سامانه پاسخگویی 124 اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو