شناسه: 9907

28 مرداد 1401 19:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس خانه مطبوعات گلستان:  به مطالبات اصحاب رسانه بیشتر پرداخته شود/ موانع و مشکلات قدیمی خبرنگاران هنوز پا برجاست
رئیس خانه مطبوعات استان گلستان: مظلومیت خبرنگاران به قدری است که روز خبرنگار هم کمتر از دغدغه خبرنگاران صحبت می شود‌ و تقاضای و خواهش ما این است در این روز بیشتر از دغدغه ها و مطالبات آنها صحبت شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه هادی علمدار در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه گلستان  در گنبد کاووس گفت: خبرنگاران در زمان حوادث طلایه دارند؛ زمان اتفاقات در میدانند ولی ما کمتر به دغدغه آنان می پردازیم. 

وی با عنوان اینکه به سختی می توان خبرنگاری را شغل دانست اذعان کرد: اصحاب رسانه استان هنوز در ابتدایی ترین خواسته ها و مطالبات به حق خود مانده اند.

علمدار تصریح کرد: خیلی سخت است که مشکلات رسانه هر سال تکرار ،تکرار وتکرار شود و هیچ ترتیب اثری داده نشود. 
 
وی مشکلات معیشتی خبرنگاران و فشارهایی که برای نشر دارند؛ موانع قدیمی موضوعات بیمه پایگاههای خبری برای حمایت و فرایند بسیار سخت و طولانی عضویت در صندوق هنرمندان را بخشی از مشکلات این قشر برشمرد و گفت: نیاز است بخشی از روند عضویت در این صندوق، به استان ها تفویض انجام شود. 

علمدار در ادامه گفت:  خبرنگاران طلایه دار جهاد تبیین در  ارائه محتوا و خدمات نظام به مردم به عنوان پل ارتباطی هستند و  باید بهتر دیده شوند و انتظار از دولت انقلابی بیشتر است.

رئیس خانه مطبوعات همچنین به ارسال ۲۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات اشاره کرد و از فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعات در هفته آینده خبرداد. 

 وی همچنین یادآور شد:  تفاهم نامه های احداث مجتمع رسانه ای و صندوق حمایت از اصحاب رسانه استان مسکوت مانده که انتظار می رود به جریان بیفتد و شاهد برکات این سفر باشیم. 

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو