شناسه: 9910

31 مرداد 1401 22:21

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس: اهمیت زیاد برنامه ریزی و مدیریت صحیح پسماندهادر شهرستان گنبدکاووس
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس: مباحث مربوط به مدیریت پسماند به سبب ارتباط مستقیم با سلامت عمومی جامعه بسیار مهم است و باید به صورت اصولی و دقیق صورت گیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه  معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه مدیریت پسماند با موضوع جمع آوری و دفن بهداشتی زباله در مناطق روستایی و کشتارگاه شهرداری گفت: برنامه ریزی و مدیریت علمی و صحیح برای جمع آوری، حمل، بازیافت و دفن زباله از ضروریات این حوزه است.

مهدی دهرویه افزود: به سبب برخی مسائل و مشکلات حوزه جمع آوری و حمل زباله در مناطق روستایی گنبدکاووس شاهد تخلیه پسماندها و زباله‌ها در حاشیه روستاها، جاده‌ها، رودخانه‌ها و مزارع این شهرستان هستیم که باید این رویه نادرست، اصلاح و ساماندهی شود.

وی گفت: مباحث مربوط به مدیریت پسماند به سبب ارتباط مستقیم با سلامت عمومی جامعه بسیار مهم است و باید به صورت اصولی و دقیق صورت گیرد.

وی افزود: همچنین در حوزه پسماند که متولی آن محیط زیست است بر اساس بررسی شرایط در حوزه شهری مشکلی وجود ندارد و ۱۰۰ درصد زباله تولیدی در ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه برون به سایت پسماند در شرق و غرب استان منتقل می‌شود اما در بحث جمع آوری زباله روستایی به دلیل نداشتن خودرو برای انتقال مشکلاتی وجود دارد که پیگیر حل آن از طریق کارگروه مدیریت پسماند هستیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو