شناسه: 9912

04 شهریور 1401 23:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امسال اعتبار پروژه‌های هفته دولت در گنبدکاووس ۲ برابر سال قبل
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: اعتبار طرح‌های هفته دولت سال قبل ۳ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال بود اما این رقم درسال جاری به ۷ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

مهدی دهرویه روز جمعه در جمع نمازگزاران گنبدی در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان افزود: در هفته دولت سال قبل فقط ۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد اما امسال تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی گنبدکاووس ۱۷۸ مورد است. 

به گفته وی، در هفته دولت سال با افتتاح طرح‌های اقتصادی برای ۱۷۵ نفر فرصت شغلی ایجاد شد اما امسال با بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی برای ۷۹۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد. 

دهرویه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: این دو شهید والامقام در عمر کوتاه خدمتی خود به سبب ایمان و بصیرتی که داشتن، مردمی و ولایی بودن و حرکت در چارچوب آرمان‌های انقلاب در اذهان عمومی ماندگار و مرجع، راهبرد و الگوی دولت‌ها شدند. 

وی، شاخصه برجسته همه شهیدان انقلاب اسلامی را بصیرت دانست و گفت: امروز دشمنان انقلاب به دنبال آسیب زدن به انقلاب ما از ۲ طریق تضعیف بنیاد خانواده و حاکمیت و فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت تلاش می‌کند. 

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به عملکرد یکساله دولت آیت الله رییسی گفت: بررسی حکایت از رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت است دولتی که مردمی و ولایی بودن و حرکت در چارچوب آرمان‌های انقلاب و رهبری شاخصه مهم آن است. 

دهرویه گفت: در سفر سال گذشته رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به گلستان افزون بر ۴۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات به این استان اختصاص یافت که سهم گنبدکاووس ۱۷ هزار میلیارد ریال بود. 

وی به انجام برخی اقدامات تحولی دولت در کشور و گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: مبارزه با رانتخواری و فساد با اجرای طرح ساماندهی آرد و نان، تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و عدم قطع برق و آب در حالی که سال قبل در این ۲ بخش مشکلات زیادی بود، بخشی از اقدامات تحولی دولت است. 

دهرویه با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم بالاخص از سوی انقلابیون اضافه کرد: انقلابیون سربازان جهاد تبیین هستند و باید در این حوزه بیش از پیش فعال باشند. 

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین توجه به اشتغال روستا محور (توسعه بوم‌گردی و کشت‌های گلخانه‌ای و داروهای گیاهی)، تحقق نهضت ملی مسکن و راه‌اندازی هیات اندیشه‌ورز را از اقدمات این فرمانداری برشمرد و گفت: تلاش داریم میانگین درآمد پایین اهالی گلستان را به سطح کشوری برسانیم.  

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو