گروه : گزارش تصویری /
گنبد بابارش اولین برف در روز های اول آذرماه سفیدپوش شد.
به گزارش قابوس نامه، بعد از مدت ها گنبدی ها یک روز برفی را در پائیزتجربه کردند. تصاویر ارسالی از مخاطبان را در ادامه مشاهده می کنید.
























انتهای پبام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات