گروه : اجتماعی /
در کمپین مبارزه با ترقه و انفجار مطرح شد؛
دانش آموزان گنبدی با به راه انداختن کمپین چهارشنبه سوری مبارزه با ترقه و انفجار، از آتش نشانهای شهرستان تقدیر کردند.
به گزارش قابوس نامه، دانش آموزان دختر دبیرستان شاهد گنبدکاووس با شرکت در کمپین مبارزه با ترقه و انفجار و با در دست داشتن پلاکاردهایی مقابل آتش نشانی گنبدکاووس، از مردم و جوانان خواستند تا از مواد محترقه استفاده نکنند.























اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات