گروه : گزارش تصویری /
نمازگران گنبدی پس از نماز جمعه در محكوميت انتقال سفارت خانه آمريكا و پايتخت اسرائيل ببه بیت المقدس همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند.
به گزارش قابوس نامه، نمازگزاران با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن برائت از استکبار جهانی این حرکت خبیثانه را محکوم کردند.










انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات