گروه : گزارش تصویری /
خیل کثیری از مردم گنبدکاووس، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را با استغاثه به درگاه خداوند، در جوار امامزاده یحیی بن زید(ع) سپری کردند و قرآن به سر گرفتند.
به گزارش قابوس نامه، در اولین شب قدر سال 97 ، فریاد الغوث الغوث روزه داران گنبدی بر فراز آسمان مرقدمبارک امامزاده واجب التعظیم حضرت یحیی بن زید(ع) طنین انداز شد.


























انتهای پیام/
اخبار مشابه
مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس:
آبرسانی به ۱۷ روستای مرزی گنبدکاووس تقویت شد


نظرات